10 Augusti, Dålig uppdatering !

DATUM: 2013-08-10 | TID: 09:52:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Har jobbat och stått i, har inte ens hunnit svara på de sms som jag fått.
Han prata med Elin nån tim här om kvällen sen har ja liksom inte haft tid eller ork till nått.
Har jobbat som fan men e nu ledig.
Så nu är man skapligt trött i kroppen, men ja räknar ner dagarna till 2 veckor sem med lillan med massa bad och bus.
Igår jobbade jag även 30 min för mkt, var helt inställd på att ja slutade 16 men nu när ja såg schemat visade det sig att ja slutade 15.30 igår. Aja, 30 min mer gör la inget i plånboken ;)
Och igår duschade jag brukaren sen när brukaren va klar skulle den in på sitt rum och sjunga lite och då frågade jag vad brukaren skulle sjunga, fick detta till svar: Jag ska sjunga en sång om dig. Hahaha dom e så goa där jag jobbar, både brukarna och mina kollegor.
Fick även följa med ut i hemtjänsten igår så igår hade jag fullt upp på jobbet och vi fick mkt gjort.
 
Och idag när jag är ledig så vad gör vi då?
Jo vi stor städar här hemma, städa städa!
 
Men vi hörs la kanske senare så kan ja ge er en massuppdatering med bilder och lite annat skit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0