28 April, 100 frågor!

DATUM: 2013-04-28 | TID: 15:04:00 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer

0. Vad är klockan nu? 14.37
1. Ditt namn? Ida Mariah Sjöberg
2. Ålder? 24
3. Vart bor du? Västervik
4. Bor tillsammans med? Min lilla familj <3
5. Husdjur? Min dotter, räknas de? ;)  *Vilddjuret själv*
6. Färg på ditt hus? Tegel
7. När är du född? 2 Feb -89
8. Klass? LGFOR11
9. Vilket år tar/tog du studenten? 11 Juni 2009, Bästa dagen i mitt liv !
10. Något jobb? Student + jobb.


DAGENS

11. När gick du upp i morse?
 08.30
12. När ska du sova? När jag är trött ^^,
13. Duschat idag? Ikväll ;) 
14. Kramat någon idag? Japp, min lilla flicka.
15. Pussat någon idag? Ja, lillan =) 
16. Vad har du ätit idag? Smörgås och snart middag. 
17. Dagens klädsel? Min jumpsuit.
18. Dagens smink? Inget idag, ledig ;) 
19. Dagens sötnos? Som alltid my babygirl.
20. Dagens roligaste? Det allvarlig samtalet ;) *haha*


VEM

21. Har du många vänner?
 Lagon och sanna vänner <3
22. Hur många har du kysst? Vet inte ;) 
23. Vem kramade du senast? Lillan. 
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 2 Idioter. 
27. Hur många har du varit med som varit otrogen mot sin flick/pojkvän? 1, men jag har/hade fria tyglar så ja led inte. ^^,
28. Vem kysste du senast? Den kan ja inte nämna här, eller?
29. Vad stod det på ditt senaste sms? "Hej haft en bra dag? Vi skulle kunna ta en fika eller nått nästan vilken dga som helst. Det skulle vara trevligt. Kram"


BÄSTA

31. Film? 
Allt för min syster
32. Låt? Catch my breath - Kelly
33. Mat? Tacos eller lövbiff med grillad potatis och bea <3!
34. Dryck? Cola helt klart!
35. Färg? Rosa, biege eller vit.
37. Stad? Norrköping ! 
38. Land? Riga.
39. Ämne i skolan? Måste jag välja?!
40. Människa? Min dotter, nr 1 ! 


SENASTE

41. Personen du tänkte på? Mina fina vänner i J-ping.
42. Personen du pussade? Min dotter om de räknas annars kan ja inte säga de här ;) *mouaha*
43. Gången du spydde? Igår morse..
44. Gången du grät? Igår när jag titta på film.
45. Pizzan du åt? Hawaii
46. Gången du var i Göteborg? Oh för länge sen ! 
47. Gången du var i Stockholm? 1,5 år sen tror ja.
49. Gången du var hög? Varför ens vara de?!


ANTAL

70. Personer du älskar? 
Min dotter, vänner och familj.
71. Personer du hatar? Dom är inte värda att nämna här på bloggen.
72. Pojk-/flickvänner du haft? 2 Seriösa.
74. Glassar du ätit på en dag? 3 st tror ja.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Augustifestivalen i Norrköping ett antal ggr.
76. Gånger du haft minnesluckor? För ofta på fyllan förr ;)
77. Gånger du varit hög? Ja e ingen knarkare! Men är hög på all kärlek från min dotter <3
78. Personer du saknar just nu? Morfar <3 och mina vänner.
79. Gånger ditt hjärta brustit? 3 gånger p.g.a. ett och samma svin ! 


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Ingen.
81. Ska du träffa imorgon? Lillans lärare på förskolan ;) 
82. Sjöng du senast för? Lillan ^^,
83. Hade du senast en msn-konversation med? Hemligt.
84. Spelade du tvspel med senast? Lillan.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ingen just nu ;P
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Dom e inte värda den tiden.
87. Förtjänar att dö? Ingen.
88. Är söt? Lillan <3
89. Vill du sova jämter inatt? Vill sova själv :P


VAD:

90. Gör dig glad? Folk som bryr sig om mig och min lilla skitunge <3, lillan, vänner och min bror
91. Gör dig ledsen/förbannad? Folk som snackar/skriver en massa skit som dom inte har med att göra eller skyller allt på mig och säger att det är lögn när personen/personerna vet sanningen.
92. Vill du helst göra nu? Äta !
93. Önskar du att du slapp göra? Plugga / Jobba ;) Vill få pengarna ändå ;)
94. Vill du ha nu? Sommarlov!
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? En ny cykel.
96. Längtar du till? Lärarexamen och hem till norrköping !
97. Tycker du om dina betyg? Ja, helt okej ! = ) 
98. Ångrar du i ditt liv? Finns en del ja!
99. Är det bästa som hänt dig? När jag plussade, fick upp lillan på mitt bröst och kom in på högskolan och sen få se lillan växa upp <3 ! 
100. Hur mycket är klockan? 15.03

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0