12 April, Fredag & Helg!

DATUM: 2013-04-12 | TID: 19:04:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja äntligen fredag och helg, jag tog helg redan vid halv 12 idag och gud så skönt!
Hade grupparb på morgonen sen föreläsning, dock inte så fokuserad utan massa prat i stället ;) 
Har btw bestämt mig nu för att byta ut våra matvanor till lchf i stället och ja ska köra shake 2-4 veckor först ska tillbax till min kropp:
 
   
 
 
 
Så nu jävlar, köpa en våg och go for it !!
 
Mitt mål: 58-59kg 
 
Köpte en bingolott idag av Nicklas, bäst för honom att ja vinner annars ska han få ångra att han lever ;) *mouhaha* Och bäst för dej att du kommer med tårta på tisdag :P 


Btw, ja har en fråga. Någon som har tips på ett bra knep på hur man får sitt barn till att sova i sin säng utan att behöva springa tillbax med ungen 100ggr varje natt när hon vaknar?
Mina dagar består av hinkvis med kaffe om de ska fortsätta såhär för sömnen blir hela tiden avbruten när man får sig slag och sparkar varje natt då lillan tar upp en hel 160 säng p.g.a att hon inte ligger stilla och rör sig så pass mkt. Så är öppen för alla tips! :D 
 
 
 
Men nae nu ska ja diska och ev natta lillan, beror på hennes humör *trotsvarning idag* *haha*
Hörs kanske sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0