Onsdag

DATUM: 2012-10-10 | TID: 08:50:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Som ni ser har bloggen fått ett nytt utséende, snygg som få och jag är nöjd =)
Ikväll ska ja sätta mig med en av de bloggdesigner som jag har på beställning.

Nu har jag varit och lämnat lillan på förskolan, idag har hon dock vaknat på fel sida så bad henne att vara glad när ja kommer och hämtar henne ikväll efter skolan för annars blir vi hemma i morgon. *Hård men rättvis*
Denna trots tar verkligen död på mig ibland, för oj vilken vilja och envishet hon har, efter sin mor antar ja.
 
Annars rullar dagarna på som vanligt, idag är det seminarium, och det får gå som det går helt enkelt.
Ska redovisa en lek som vi i gruppen planerat samt ta med anteckningar på reflektioner från kurslitteraturen, men det var lite svårt att veta hur man skulle skriva så de får bli som det blir, samt att ja inte han att läsa klart alla hundra sidor. *blä*
Igår fick jag bilden på lillan som de tog på förskolan till mobilen, och oj vad söt hon är! Längtar tills bilderna kommer i lådan så man kan få upp den på väggen och även slå in julklapparna till Mamma, pappa, mattias och mormor.
Ska även i helgen försöka ta lite höstkort på lillan ute med systemkameran, för att sedan förhoppningsvis kunna förstora och få opp dom på väggen, MIN plutta !  <3
 
 
Ne nu dags att göra sig klar för att sedan sticka till skolan vid 11.
Btw, ja är så jäkla sugen på att färga håret till mörkrött för det är såå snyggt, och det skulle vara snyggt nu under hösten =) Får bli till slutet av mån tror jag =)
 
 
 
 
 
" Ja man kan ju undra om du skulle ha samma känsla för den om du skulle veta att handligen finns närmare dig än vad du tror, För oj vad den stämmer bra in på situationer. "
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0