Kommentarer

DATUM: 2012-10-03 | TID: 18:05:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 4 Kommentarer
Ja fattar som sagt inte vad du gör här inne, lr framför allt varför du ens ska kommentera/rekommendera.
Jag har varit mamma till Mitt barn i snart 3 år och har klätt henne för en kall vinter ett par ggr innan så varför skulle ja inte kunna klä henne denna vinter för? Har aldrig köpt en dyr overall, alla har legat under 300-400:- och har varit hur bra som hellst, det är märket som kostar !

Ja köper inte en overall för klar tusen för att bara användas 1 vinter, då kan ja lika gärna lägga pengarna på annat i stället. Och mitt barn går inte och fryser om vintern bara för att hon har en billig overall, det finns någon som heter underställ/fleeceoverall som jag sätter på henne under overallen eller stickat set, och som sagt jag vet hur mitt barn fungerar och vet att hon behöver inte ha så mkt kläder på sig för hon är som sin mamma och kokar av värme om hon har för mkt kläder.
Att lägga mkt pengar på kläder i denna ålder det gör jag inte, bättre att lägga mer pengar sedan när dom blir äldre och inte sliter på kläderna/skorna.

Och eftersom det är jag som handlar alla kläder så handlar jag vad jag vill och vad som är skönast för lillan.

Att du ens kommenterar fattar ja inte, för när du väl kommenterar så är de bara "dryga" och onödiga kommentarer och tidigare har du aldrig kommenterat innan du började att lämna någon "dryg" kommentar för ett tag sedan (men antar att man blir som man umgås), så jag fattar inte vad du gör här egentlligen för ja känner dig inte, ja är absolut inte din vän men jag vet vem du är och vem/vilka du umgås med så sköt du ditt tack och dina barns kläder så sköter ja Mitt barns kläder.
 
Och ang att ja tar bort kommentarerna är för att ja inte vill ha dessa kommentarer på min blogg...
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Okej. Om man nu ska bli sån. Varför ens ha en öppen blogg om andra inte ens kan läsa och kommentera den utan att få värsta mothuggen? Ja du vet 1 person som jag umgås med ja. Har aldrig dolt det. Och vilken kommentar upplevde du som dryg som jag skrev?

Svar: Ja ska inte behöva ha lösen för att slippa "dryga" onödiga kommentarer från personer som ja inte vill veta av lr ha nått me att göra. Ja kommer du inte ihåg de kommentarer du lägger kanske du ska tänka tbx. Denna kommentar du la nu om kläder va bara onödig, ja skulle aldrig lägga mig i när andra ska välja kläder och rekommender m.m
Den dryga kommentarer har du här om du inte minns:
Vad lustigt att du har tatuerat en stjärna över tummen. Eller blev det lite fel med photoshoppandet? :P

en dryg och helt onödig kommentar.
Mariah Johansson

2012-10-03 @ 18:50:49
Postat av: Marie

Ja den va onödig och dryg det håller jag med om men nu syftade jag på dom som jag skrev idag. Så om du får rekommendationer från en personal i en affär om en viss overall så är det drygt?

Svar: Ne det har ja inte sagt, men nu är fallet inte så och jag har redan overaller men att ja va sugen på denna men tyckte den va dyr och då kommenterade du en kommentar som ja tyckte v onödig, lät precis som att ja skulle låta mitt barn frysa för att ja köper billiga kläder och skor.
Mariah Johansson

2012-10-03 @ 19:47:42
Postat av: Anonym

Det var inte min mening att det skulle l

2012-10-03 @ 20:58:29
Postat av: Anonym

Nu kom inte allt med. Men det var inte meningen att det skulle låta så. Ber om ursäkt om det lät fel.

Svar: Man kanske ska tänka innan man handlar som man brukar säga och läsa det en gång till...
Mariah Johansson

2012-10-03 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0