8 November, Barnfri helg

DATUM: 2012-11-08 | TID: 19:39:53 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Jaha den 6 dec - 9 dec så kommer jag att vara barnfri. Moffa ska vara barnvakt så att jag kan vara med och stänga och öppna på min vfu. Sen blir det till att handla julklappar den helgen i luuuuugn och roooo.
Ingen idé att handla julklappar med lillan numera, det går helt enkelt inte ! ^^,
Samt att den helgen ska jag verkligen sooova och bara ta vara på mig själv vill ja lova, inget plugg, inga måsten utan bara göra det ja känner för.

Ja har nu legat bredvid lillan tills hon somnade så nu sover hon sött i sin säng (Dom är söta när dom sover som man brukar säga :P)
Nu ska ja ta mig en dusch och sedan plugga lite mer till tentan..........Tror ja ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0