14 November, Operation blöjfri påbörjad

DATUM: 2012-11-14 | TID: 07:57:00 | KATEGORI: Cornelias framsteg | 0 Kommentarer

Ja nu har vi påbörjat "Operation blöjfri" här hemma och det går verkligen kanon !
Lillan har varit blöjfri sedan Onsdagen den 14 Nov. Hon sover dock med blöja än och har blöja när hon är ute och leker men annars är hon blöjfri och det har bara hänt ett fåtal olyckor.
Igår (Lördagagen den 17 Nov) var hon blöjfri hela dagen och kissade bara på sig 1 gång, det tycker jag är toppen och hon är så duktig min lilla flicka!
Varje gång hon kissar på toaletten eller på pottan så blir hon så stolt och såklart så berömmer jag henne varje gång hon gör det.
För att göra det hela lite roligare så får hon välja trosor varje gång det behvs nya.
Så blir att shoppa massvis  med trosor nu så att hon har några att völja på och så att vi även kan fylla hennes väska på dagis med ett ex antal par också. Vi har även meddelat mommo och moffa att hon önskar sig mer trosor i julklapp.

Jag finner inte ord till hur stolt jag är över mitt hjärta och hon är inte så liten längre :P

Och påtal om blöjfri, nu sa lillan att hon var kissnödig och sprang till toaletten, och nu roppar hon att det kommer kiss, som sagt Jag är så stolt över Mitt lilla hjärta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0