11 November, Söndagskväll

DATUM: 2012-11-11 | TID: 22:15:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Lillan sover sen 3 tim tillbaka, hon var jätte trött och det är inte likt henne.
Men antar att det är p.g.a förkyldninen som vi båda bär på + hennes vidriga hosta som stör oss båda om nätterna. Hon får dock sova i sitt rum i natt då hon sparkas och stökar runt som bara den om nätterna när hon sover och nu när jag även är sjuk så måste jag få nån tim sömn i alla fall. Men vi får ju dock sova med dörrarna öppna p.g.a hennes hosta och hon fick ventoline nu igen innan sängdags. *Peppar peppar*
Hon hade även 38 i feber igårkväll och i dag så i morgon får pluttis följa med mamma till skolan, men det lider ju inte hon av. (Det är de enda hon tjatat om ikväll) ... Inte dagis, Mamma skola, min älskade unge ! <3

Nackdelen nu med att vara sjuk, lr det är väl aldrig skoj att va sjuk. Men nu de närmsta 2 veckorna får vi inte träffa mamma, pappa och min bror då han snart ska opereras och då får han inte va sjuk =(
Men låt operationen gå bra. Vad det är för operation tar jag när det är dags, så ni får vänta till den 21 nov.

Ne men nu ska ja hoppa i säng innan huvudvärken kommer tillbaka.
Så hoppas jag att pappa haft en toppen fars dag fast vi inte var där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0