Veckan som gått

DATUM: 2012-05-25 | TID: 23:52:35 | KATEGORI: Det kallas livet | 2 Kommentarer

Dålig uppdatering under veckan, men sorry har annat för mig =) Men nu tjatade snyggwe Elin på mig så bäst att göra som ödlajäveln säger XD <3



Shoppat kläder till lillan. Man måste ju ha stil på kläderna till sina barn =) Underbart snygga kläder. Jag har bra smak (iknow)!
Allt är köpt på H&M utom bilden längst ner till höger, de köpte ja på lindex.



Gårdagens outfit.

Sommaren är med oss och vi har haft det riktigt varmt. Idag har vi haft 25 grader ute och det gillar vi.
Här om dagen var det 22 grader i skuggan, så nu har poolen åkte fram och lillan har fått sig kritor som man kan rita med ute.
Så nu njuter vi för fulla muggar, badar, cyklar, ritar, busar, leker och bara myser!
Lillan har även fått sova hos mig hela veckan, mys att sova bredvid henne. Men oj vad hon börjat snarka, haha sötnosen!
Allt är underbart och vi mår toppen, vi kan inte må bättre.
Jo om de där jävla pollenskiten kan försvinna! *Atchooooooo*
Alla uppgifter är klara i skolan så nu har jag bara hemtentan kvar som ska in på fredag kl 15 och sen omtentan den 7 juni.
Så nu är det massor med plugg som gäller.

I torsdags hade vi förresten en heldag i Vimseby med skuggspel och drama som var askul!
Jag fick vara prinsessa, snygg som man är liksom ;)
Men skoj hade vi  =)



Helgen blir riktigt lugn och ja ska njuta som vanligt av min tid med lillan, blir att ta sig någon PW och hoppas på fint väder.
Fast just nu skulle regn behövas, så regn i natt, JA TACK!
Min näsa är helt F*ck up! *Ödlajävel!*
Men annars händer inte så mkt.
Studier, hem, utelek, innelek, städ och framförallt min dotter!
Men ska försöka att förbättra mig på att uppdatera.
Men i morgon kommer det att komma dagens hiss och dagens diss så håll ögonen öppna!

 

Det var familjedag på förskolan "varav bilden till vänster" och det var mys.


P.s Duger detta din ödlajävel? ;) D.s


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah din förbannade ödlajävel äntligen har man fått nå att läsa hahahahaha!

Puss

2012-05-26 @ 00:16:53
Postat av: Mariah, mamma till Cornelia

Allt för dej ödlajävel ;) hahaha Hoppas våra planer går som dom ska nu! =)

2012-05-26 @ 00:29:25
URL: http://maravilloso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0