Tisdag

DATUM: 2012-05-15 | TID: 17:21:09 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Fick ett samtal i morse, eller fler då jag inte svarat. Hmm ca 6 missade samtal tror jag det var.
Det var mamma som ringde och sa att dom haft en jobbig natt och hade inte somnat förren kl 4 på morgonen.
Då tänkte jag på en gång att det var något med min Mormor igen, men det var de inte vilket var skönt.
Denna gång var det min pappa. Han hade tydligen fått åka in med sin chef till akuten igårkväll då han fått sig en riktig smäll i huvudet.
Han skulle plocka upp nån pall och slår i huvudet på nått metallhörn tror jag det var och fick ett jack på ca 4 cm eller mer.
Mamma hade precis gått och lagt sig när pappa ringer och berättar, så det var ju bara för mamma och mattias att sätta sig i mattias bil för att lämna av mamma på pappas jobb och så fick mattias åka vidare in till Akuten så att pappa senare kunde komma hem.
Så det hade tagit 4 tim att ta beslut om dom skulle limma eller sy ihop jacket på pappa, vilket jag tycker är sjukt!
Han hade även fått sig en spruta mot stelkramp och en riktigt stark pencilin som han nu ska äta.
Ja, är det inte ett järnrör i ögat så är det järni huvudet ;) Han får snart se upp så att han har nått kvar där inne ;) *haha*

Så det var min start på dagen. Annars idag har jag varit i skolan på grupparbete och föreläsning så det blev en heldag inne i V-vik.
Har nu hämtat hem MIN ÄLSKADE prinsessa från förskolan och snart ska vi nog ta oss en dusch då hon är en riktig skitgris just nu :P

Påtal om annat, är så sugen på att ta en kryssning med lillan, bara få komma iväg och mysa.
Sugen på en tripp till Riga, eller varför inte Mumindalen? Det skulle vara så sjukt skoj.
Men får se till senare kanske, först så väntar ju UIlared på oss, samt Astrid Lindgrens värld och kanske Kolmården.
Finns så mkt jag vill göra med hjärtat. Liseberg skulle va sjukt skoj med.
Men får ta en sak i taget nu tror jag ;)

Ikväll när lillan somnat blir det bara massa tvmys för min del, min kväll ikväll. Top model, A cinderella story och Wermland forever.
Sen kväll dock, för att i morgon ringer klockan vid 6...
Men vad gör det om hundra år? Sova kan man göra någon annan dag.

Men hoppas ni haft en fin och härlig dag i solen.


" Inte förvånad för dina handlingar, men men det är inte mina misstag "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0