Tisdag, och sista lediga dagen innan skolan

DATUM: 2012-05-01 | TID: 12:49:41 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Sorry, dålig uppdatering men har liksom inte hänt något alls i helgen. Vi har bara tagit dagen som den kommit och myst!
Jag har njutit av min lediga tid med lillan och inte alls fokuserat på skolplugg förutom i måndags.
Annars har jag bara varit med hjärtat när hon varit på bra humör och lyssnat på vad jag sagt.
Hon är i en helvetets period nu där hon inte lyssnar alls och säger nej, men vad gör det om hundra år?
Hon har ju börjat sova ute i vagnen nu på vilan, och nu vill hon gå och lägga sig själv utan tjat vilket aldrig hänt förut, hon vill till och med sova där på nätterna. (vilket hon inte får)
Så nu ligger hon nerbäddad i vagnen och sover sedan 45 min tillbax.
Måste ringa barnkliniken i morgon då hennes hosta blir värre även om jag ger astmamedicinen, så får se vad dom säger.
Jag själv har nu vattat jordgubbarna, och ska snart sätta fart med maten.
Synd att det blåser så mkt ute annars hade vi varit ute lite mer idag, självklart ska vi gå ut om värken i magen vill släppa för det är ju sol ute och inte ett måln så långt ögat når :P

Men hoppas ni får en härlig dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0