Helgens bravader

DATUM: 2012-05-07 | TID: 08:27:58 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Helgen har bara varit chill.
I fredags storhandlade jag med mamma inne i Västervik, blev bland annat Maxi, dollar store och Willys.
Så förmiddagen var i full fart, sen åkte vi hem och pacakde in allt i kyl och frys för att sedan åka och väcka lillan på förskolan då vi bestämt oss för att följa med mamma och pappa ner till kusten och spendera helgen där nere.
Vädret var med oss hela helgen och vi har haft det varmt och skönt, visst det blåste på lördagen men solen var ändå framme och vi båda har fått färg på oss =)
Vi har bara tagit det lugnt, busat och lillan följde med pappa och mig på en fisketur. Vi fick oss ett par strömmingar och oj vad lillan var rädd för fisken :P haha sötnosen !
Igår var det runt 15 grader varmt ute och det var såå skönt !
Så vi njöt verkligen av att vara lediga och inte ett enda plugg kan jag lova !
Sen blev det årets första grill för oss i helgen, vi grillade både fredagen och lördagen och det var verkligen mysigt, måste köpa mig en grill om vi blir kvar här. *Har planer som jag måste kolla upp för här går det ju inte att stanna*

Men helgen har varit toppen för oss och vi har verkligen njutit fullt ut vill jag lova !

           

(Bilderna är klickbara & det är jag som har tagit korten så kopiering förbjuden !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0