Tenta plugg och tentan är nu inskickad!

DATUM: 2012-03-27 | TID: 16:35:54 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Så segt att plugga och bara kämpa för att få ihop de sidor som var satt.
Vi skulle skriva 3-5 sidor och jag fick ihop 1542 ord vilket resulterade i ca 3,5 sidor.
Denna tenta var en individuell uppgift om temaarbetet som vi arbetat med och var inte ett så svårt ämne att skriva om, men svårt som sagt att få ihop de sidor som man skulle.
Men tur att de finns bra musik på spotify att lyssna på för annars hade ja inte klarat denna eftermiddag.
Nu är det så jävla skönt att den är klar och ska nu bara klicka in mig på lnu.se för att skicka in min uppgift och sedan hämta hem mitt hjärta för nu är jag bebispussugen ;)  haha.

Men vi hörs väl ikväll...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0