Mitt älskade hjärta blir 2 år

DATUM: 2012-03-04 | TID: 22:15:25 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer

    

 

(Småbilderna är klickbara)




Massa Massa kläder fick hon. Hon fick även en jumpsuit från morbror (Gudfar).
Så nu kan vi mysa massor hon och jag <3
Det bästa tror ja är pippisängkläderna för idag ville hon gå och lägga sig innan jag sagt att hon ska sova.
Jag är jätte nöjd med allt och det blev massa fina kläder. Hello Kitty ska det va ;P
Mamma och pappa har även fixat ett sparkonto till älsklingen som vi kan föra över pengar dit.

Mer bilder kommer att komma upp på FB då ja inte har kameran nu.


P.s Ni undrar säkert eller tänker. "Men gud vad tråkigt, bara kläder och knappt några leksaker... Men hon har verkligen allt ett barn kan önska sig och mycket mycket mer. Så ville inte ha så mkt leksaker till henne iår så att hon inte tröttnar och det blir för mkt för henne. Så det fick bli kläder då det just nu eller var brist på de då hon växer som bara den. Men hon blev glad ändå. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0