Kvällsning

DATUM: 2012-03-27 | TID: 20:31:50 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Hämtade lillan och har nu varit ute hela em/kvällen och nu ligger lillan i säng och ja ska kika på tv.
Sen blir det nog sängen eller någon bra film antar jag.
Skulle behöva läsa till den stora salstentan som är om 1 mån men känner att jag verkligen inte orkar ikväll, har ju pluggat nu hela dagen.
Så lite ledigt borde jag få samt att jag inte har böckerna till den nya kursen heller så hoppas dom kommer typ i morgon eller senast torsdag.
Ska även kontakta skolan ang eng då dom kräver att vi ska läsa en hel eng bok när dom inte ens krävde eng B nu när dom tog in denna årskull och det kan jag tycka är lite sjukt, men det är ja de.

Dålig och seg uppdatering men men hoppas ni får en fin kväll..


"How embarrassing, I'm ashamed really. Stupid, Stupid.. Sorry"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0