Helgen

DATUM: 2012-03-11 | TID: 20:07:22 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Helgen har varit lugn. Mamma åkte hem i lördags och vi hade en städardag här hemma.
Sen på kvällen hade vi det massa mys framför mello med massa gott till.

 
(Klickbara bilder)

Låten som vann var väl helt okej, men på ett sätt tror jag det kan vara en låt som man efter ett tag glömmer bort. Tror att Danny hade gått lite längre och det är en låt som sätter sig i huvudet. Men nu får vi väl hålla tummarna för loreen.

Idag har jag sytt gardiner, diskat, kollat på big brother medans lillan sov och sen bara chillat. Har haft en jobbig helg med mitt hjärta med då jag bestämt tror att hon denna helg valt att hata sin mamma och absolut inte ska lyssna på henne för gud vad hon har gjort mig tokig denna helg. Inte alls lyssnat på mig vad jag har sagt, och som idag exempelvis så slängde hon omkull en stol för att hon inte fick som hon ville. Sen har hon börjat spotta när hon blir arg/sur och jag avskyr det vill jag lova. Vet dock inte vad jag ska göra för att få henne att sluta med detta.

Ikväll blir det Big Brother och sen sängen så man orkar med skolan i morgon.
Men hoppas ni haft en härlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0