Funderingar !

DATUM: 2012-03-04 | TID: 21:28:09 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Funderar och har funderat på detta ett tag nu.
Ja har ju delbetalning på min dator, studentböckerna och ett konto på H&M.
Det är inte så att vi inte klarar oss för det gör vi gott och väl.
De är det att ja funderar på att ta ett lån på nordea och betala av alla dessa samt ta ett lån så jag kan få mitt körkort snart !
För då har jag alla lån samlade på ett och samma ställe och det kan komma att bli billigare, och då klarar vi oss ännu dubbelt bättre ! :P
Ett körkort och en billig bil skulle sitta kanon just nu.
Men vi får se, ska nog ringa Nordea i morgon.

Nu ska jag fixa collage på lite av lillans presenter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0