Cornelias framsteg

DATUM: 2012-03-27 | TID: 11:55:57 | KATEGORI: Cornelias framsteg | 0 Kommentarer

Igår när jag hämtade lillhjärtat på förskolan så blev jag kvar en stund och pratade med en av pedagogerna.
Och det går tydligen jättebra för lillan på förskolan och hon utvecklas verkligen snabbt.
Hon sitter inte i en barnstol längre och hon klättrar själv upp på däckgungorna ute, vadå stolt mamma? :P
Hon är så duktig mitt lilla hjärta.
Hon lägger också pussel sjukt fort, får hon ett nytt pussel så kan hon de efter 2 ggr, och jag var tydligen likadan när jag var liten. Så vadå smart mamma och dotter? ;)
Hon pratar som jag vet inte vad, tänkte att jag skulle lägga upp en lista här på vad hon kan.


 



Detta är bara några få exempel. Men det är som mamma väldigt kul att se hur hon utvecklas så.
Och man blir lika rörd varje gång hon gör nått nytt.
Men inget kan slå när hon säger: Älska mamma. <3
Ååh mitt älskade hjärta.

Två andra saker som gör en svag är:

Nr1.
Jag säger: Utmanaren redo?
Hon säger: Ja!
Jag säger: Gladiatorerna redo?
Hon säger: Ja!
Vi tillsammans säger: 1,2,3! (Då hon inte kan baklänges)

Vadå tydligt att vi lördagsmyser varje lördag? ;)

Nr2.

Jag säger: Vem älskar du mest i hela världen?
Hon säger: Mammaaa! (Och ibland får man en kram)

Älskade ungtroll, hon är så duktig mitt hjärta 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0