Vilken vecka?

DATUM: 2012-06-27 | TID: 22:09:44 | KATEGORI: Gravid med Cornelia | 0 Kommentarer
Tänkte skriva lite frågor vart efter som om när jag var Gravid med Cornelia.
Nu börjar jag med denna fråga:
 
- Vilken vecka trivdes du mest att vara gravid i och varför?
 
Svar:
 
Jag älskade att vara gravid i Vecka 25. Min mage var som finast då och jag trivdes i min graviditetskropp.
Jag mådde toppen och njöt till fullo av att vara tjock ;)
Hade ju aldrig några problem alls under graviditeten, mådde bara illa mellan veckorna 8-12 sen var allt underbart ända fram till förlossningen. Men som sagt vecka 25 var underbar !
 
 
Ooh kolla vilken underbar bild på en underbar mage, synd att man inte fick en riktigt fin och bra bild på magen med en bra kamera under denna period.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0