Vilken vecka?

DATUM: 2012-06-28 | TID: 09:12:06 | KATEGORI: Gravid med Cornelia | 0 Kommentarer
- Vilken vecka trivdes du inte alls att vara gravid i och varför?
 
Svar:
 
Vecka 8 tror jag, jag ville inte alls berätta för tidigt att jag var gravid men det gick ju absolut inte då jag hade mage redan i vecka 8 och var tvungen att be chefen om nya byxor på jobbet igen, och det lättaste var ju inte att täcka en mage som putar ut som inte varit där förut, samt att hela kroppen kändes uppsvälld ett par dagar.
Jag mådde även väldigt illa, kräktes mkt och ofta, fick till och med springa från kassan då det satt i halsen vissa gånger. Illamåendet satt dock kvar ända till vecka 12, men när jag väl köpte åksjuketabletter när jag, mamma, pappa och min bror åkte till riga så fungerade dom kanon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0