Ullared

DATUM: 2012-06-16 | TID: 17:23:00 | KATEGORI: Barnartiklar & Kläder | 0 Kommentarer
Dagarna närmar sig och om 4  veckor bär det av till Ullared i 4 dagar för shopping och mys med familjen.
Jag var inne på ullaredsbloggen och hittade massa snyggt, jag har sagt att det mesta kommer att gå till lillan och jag tar 1000 kr till mig själv. Jag hittade mkt snyggt till mig själv, barnkläder fanns det inte så mkt av uppe på bloggen så det får vänta tills vi kommer fram.
Men hoppas på att vinterkläder finns uppe när vi kommer dit så man kan komma undan billigt med det, annars får man lägga 500 kr på en overall på lager 157.

(Bilderna är tagna från ullaredsbloggen och bilderna är klickbara)

   


Jag älskar outfiten på bilden i mitten, bilden längst ner till höger med svart blus, ojojoj så snyggt !


Trackback
RSS 2.0