Måndag

DATUM: 2012-06-18 | TID: 08:46:38 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Har nu lämnat lillan på förskolan, idag är det bara vikarier så får hoppas på att det går bra, sa i alla fall till dom att lillan inte somnade sist när det var vikarier så det är inte hela världen om hon inte skulle somna.
Själv sitter ja här och har min chilltimma innan pluggandet sätter igång. Idag ska jag göra om min uppgift som jag skickade in i fredags efter att ha missuppfattat den totalt, så bara att sätta fart sedan och skriva fort som fan och skicka in den så man blir registrerad på kursen. Annars idag händer det inte så mkt, väntar på svar från hyresvärden om vart jag skulle vända mig ang tvättmaskinen, men verkar inte få något svar, men det är inte "min" tvättmaskin som går sönder så inte mina problem.
Har i alla fall fått ut all tvätt och det är huvudsaken.

Satt igår och tittade på Ullaredsbloggen igen och hittade en del saker till lillan.




Kläderna är damstl så det hittade jag till mig, men det andra är på barnleksaksavdelningen. Cornelia har redan  "gungbrädan" som är högstupp i mitten och den köpte mamma och pappa sist för 99:-, inte så farligt ju !
Men är helt klart sugen på rutschkanan och "vattenlandet" eller vad det är, men måste ju får plats i bilen också ;) *haha*, och tyvär så trår jag inte vi får plats med rutschkanan :P .
Så det var det jag hittade, men det kommer nog att komma upp mer saker här senare.

Hoppas ni får en toppen dag för nu väntar min älskade uppgift på mig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0