Lördag

DATUM: 2012-06-30 | TID: 20:39:06 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag skulle vi storstäda lillan och jag, men vi han bara att möblera om i lägenheten :P Sen orkade ingen av oss något mer typ. Lillan slocknade i sin säng och jag fick ont i huvudet och la mig i soffan för att se på film.
Men nu är det fixat i vårt sovrum och i köket, hoppas på att lillan nu kan komma att sova i sin säng så jag stället sängerna ifrån varandra helt nu. I köket har lillan nu mer plats att röra sig på och vi slipper springa på varandra när jag lagar mat.
Bilder kommer upp i morgon för nu ska lillan och jag lägga oss i hennes säng och titta på lotta och bara mysa som vi gör varje lördagskväll, eller haha vi gör de varje kväll numera. Mitt älskade lilla hjärta, vad mamma älskar dig.
 
I morgon måste vi ta fram moppen och skura golvet, eller som vanligt så gör väl lillan de så får jag ta efter arbetet.
Men hoppas ni läsare fr en fin och härlig kväll för det ska vi ha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0