Hemma

DATUM: 2012-06-24 | TID: 22:02:27 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Vi har haft en underbar midommarhelg.
På onsdagen hämtade mamma oss och vi for iväg till V-vik för att handla med oss allt vi skulle ha under helgen.
För första gången på länge så handlade jag på systemet :P (varför dricka alkohol när man egentligen kan ha skoj utan? ;)
Sedan bar det iväg ner till skärgården, toppen väder och färg har man fått =)
Pappa kom ner på torsdagen och lillan blev glad som vanligt, tror allt att hon är moffas tjej.
På kvällen åkte pappa och jag ut på sjön för att fiska, men inte ett napp fick vi, så vi kom hem utan resultat.
Sedan var det dags för midsommar och vädergudarna var med oss till en viss del. Mormor kom ner och det blev mat innan vi gick ner för att dansa runt stången. Lillan körde på som bara den, sötnosen <3 !
Jag hade även bakat en god tårta med massor av frukter på, gott kan jag lova !
På kvällen blev det grillning innan vi gick ner för att dansa på dansbanan, blev uppbjuden 2 ggr, men inte riktigt min sak att dansa så va ;) haha så tyvär fick dom båda ett nej ^^,
Men lillan dansa på och mamma med, lillan höll sig vaken ända tills klockan var halv 12, sedan somna hon som en stock!
Men en toppen midsommar har vi haft !
 
Annars har vi bara tagit det lugnt och vi åkte ut för att fiska igen på lördagskvällen. Men sur blev jag !
Tappade en gös på 5-6 kg, såg den och hade den på kroken, men nej då den tappa man ! *arg*
Jag ville inte hem fören jag fick upp den men vi var tvugna att åka hem då det blev mörkt, så halv 11 var vi hemma och då blev det sängen för oss.
 
Men nu är vi hemma och jag har fått hjälp med att storhandla, nu håller jag på att ringa massa samtal, men om vad säger ja inte men hoppas på det bästa !
 
Hoppas ni andra haft en bra och fin midsommar.
Bilder kommer senare då bilderna finns på pappas kamera.
 
 
 
 
Men har 2 st bilder som är tagna innan vi ska ner till midsommarstången för dans.
(Bilderna är klickbara)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0