" Fönsterfilm "

DATUM: 2012-06-16 | TID: 22:28:32 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Har satt upp tillfällig "fönsterfilm" som det heter i köket då jag leter efter riktig fönsterfilm till ett bra pris då ja inte tänker lägga flera hundra på persienner. Men hittar inget snyggt till ett bra pris som jag vill lägga.
Hittade en snygg med fåglar på men den kosta 200:- / m.
Någon som vet vart man kan hitta billig men snygg fönsterfilm som man sätter på fönstret för att hindra insyn?







Men man är tydligen DUM I HUVUDET för att man inte vill ha insyn ! Vill kunna va som vanligt utan att folk står utanför och GLOR in hela jävla tiden !
Men nej då, då är det JAG som är DUM i HUVUDET för att jag inte vill ha insyn ! 
*Suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0