Dagen som passerat

DATUM: 2012-06-27 | TID: 20:06:13 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag blev det inte så mkt plugg som var tänkt. Herr åskar var på besök 2 ggr och ja drar alltid ur modem, dator och tv för man ska ha respekt för ovädret. Har ingen lust att köpa all media nytt för att man inte drar
ur sakerna när det kommer åska.

Men i morgon hoppas jag på desto mer plugg och mindre åska, för det måste göras !
Lillan och ja satt och mös till "Nicke Nicke" som hon säger när hon kom hem, tills hon börja kladda med banan överallt och hade svårigheter med att sitta still. Men nu sover hon så gott i min säng och jag ska sätta mig för att kolla runt lite så mina närmsta planer blir av för nu är jag trött på detta.

Måste ringa läkaren i morgon också då de känns som man hostat sönder halsen snart, i morse kom det blod när ja hosta.

Men hade toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0