Wii

DATUM: 2012-07-15 | TID: 22:23:31 | KATEGORI: By my phone | 0 Kommentarer

Ikväll så har jag spöat upp pappa i Mariocart Wii. Vann varje gång. Dock så tog vi fel gubbar när pappa rökt så vi kom sist båda två, men jag vann till slut i alla fall :). Ska sätta honom på prov igen på torsdag när vi kommer hem. Nu har vi lagt oss för att ladda batterierna tills imorgon, lillan snarkar i sin säng med sitt nys mjukisdjur hon fick av Mommo och moffa........ Fan, skulle ju föra över pengarna från sparkontot kom jag på nu, MÅSTE GÖRAS I MORGON! Ja annars händer inte mkt, är sjukt shopping sugen nu, och jag hoppas även på att få med mig ett par nya skor hem också. Men nu ska jag dejta kudden, natti natti!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3155327/images/2012/pic_500326a2e087c3416a00000a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0