Vinterkläder, ullared

DATUM: 2012-07-13 | TID: 13:30:23 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Frågade Ullared på mailen om dom hade vinterkläder på barnavdelningen så man slipper handla vinterkläder för flera hundra här hemma liksom.
Tittade in på deras blogg nu och såg att dom lagt upp bilder på vinterkläderna som finns på barnavdelningen nu.
Men nu står jag och velar mellan 2 olika saker, ska man köra på en overall eller ska man köra på jacka och termobyxor? Hon har ju everest overallen som mormor köpte på klädhuset i falerum som hon eventuellt kan ha i vinter med, men ooh jag vet inte, vill liksom inte stå inne i varuhuset och vela, eller ska man köpa ett par av varje?
Hon ska i alla fall få mössa, vantar och halsduk som passar till overall/jacka&Byxor.
 
Jag ska i alla fall köpa mig den vinta vinterjackan som ja kan ha till skolan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0