Trött på en person

DATUM: 2012-07-12 | TID: 12:56:48 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Jag känner att jag behöver skriva av mig för nu fungerar inte detta längre.
 
Jag är så trött på en föredetta vän !
Fattar inte vad hon håller på med allvarligt talat.
Hon blir vän med MINA ex på facebook, hon följer mitt ex´s nya på instagram och nu har hon börjat att följa mig.
Hon vet inte ens vem personerna är och det blev ett jävla liv när jag råkade skicka ett sms till hennes pojkvän där jag frågade om vi skulle ta en fika, vilket var felskickat för det var inte till honom.
Hon är totalt jävla beroende av mitt liv.
 
Det var som när vi var vänner så hörde hon ALDRIG av sig till mig, var liksom bara jag som typ hörde av mig och jag kan säga att jag tröttnade !
När vi väl bestämde oss för att umgås (då dom inte bor här) så var det för att dom ville träffa lillan(visst det är skoj att dom tycker om henne men det känns liksom som att dom bara va vän med mig för att ja hade barn), för när hon väl sov var dom (hon och hennes pojkvän) så jävla osociala så finner inte ord på de, satt med mobilerna på kvällarna, eller höll på med nått annat (datorn m.m).
Hur kul kändes det för mig liksom!?
Och när jag var på besök hos dom så hjälpte jag till med disk, plocka fram till mat, hjälpa till med maten m.m.
Men när dom kom hit fick man någon hjälp med nått då, nej då satte dom sig med mobilerna eller nått annat, hur känns de liksom för en annan då?

Och nu när vi var nere hos dom sist nu i vintras för det var barnens dag där dom bor på biblioteket så kändes det meningslöst att ens vara där. Vi gick en em på IKEA och när vi kommer hem och lillan somnat så sätter sig båda framför datorn och sitter säkert där i mer än 1 timma och kollar på möbler på ikeas hemsida, de sätter sig och gör det när vi är där och vi ses inte ofta. Kul för mig liksom, vad skulle jag göra? Jo jag låg inne hos lillan medans hon sov, kul kväll tänkte jag.
 
Och till nått annat. Dom hade lovat mig deras säng + sängstomme att jag skulle få den då dom köpt en ny och jag blev så klart jätteglad och tacksam, dom skulle köra hem den till oss när dom väl skulle komma på besök och jag skulle inte behöva betala nått för det frågade jag om. Men nej sa dom då jag fyllde år. Dagarna går och jag hör inget ifrån dom och vill inte höra av mig då bara jag ringer hela tiden och det kostar ju för mig med.
Det börjar gå 1 mån och så får jag syn på att hon har lagt upp sängen på säljes på facebook, här har dom gått och sagt att jag skulle få sängen och jag hör inget ifrån dom, sedan går dom och lägger upp den på facebook för att sälja den, och inte nog med det. DOM säger INGET till mig om detta innan, inte ett ljud har dom sagt.
Tänkt om jag skulle ha sålt min säng eller kastat den för att jag vetat att jag skulle få deras säng, då hade jag ståt där utan säng ! Jag tycker inte att man gör så, ja personligen hade aldrig gjort så, speciellt inte mot en som man kallat "min bästa vän".
Jag kan säga det att efter detta så bad jag henne att dra och att jag aldrig mer vill se henne, berättade även vad jag tyckte och tänkte, sen bröt jag kontakten helt med henne och hennes sambo.

Och nu har jag sätt som sagt att hon följer mitt ex´s nya på instagram och hon har även börjat att följa mig, samt att hon är vän med mitt ex som jag va tillsammans med 2007/2008 tror jag det var på facebook.
Allvarligt, hur sjukt blir det inte?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0