Så trött !

DATUM: 2012-01-31 | TID: 20:04:51 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
Jag är så sjukt trött och är helt slut i kroppen.
Skulle sätta mig och pilla lite med designer och lägga till bilder i min meny, men jag känner inte för det ikväll.
Funderar på att hoppa i säng och sova strax.
Skulle ge er en massuppdatering men glömde min laddare och usb kabel på praktiken, så den får ske i morgon eller till helgen.

Men igår i alla fall så firade vi här hemma min födelsedag i förväg med semlor och massa mys, sen somnade vi tidigt. Har bilder från kvällen och jag har några bilder från helgen men dom kommer upp när jag har min sladd.

Så ikväll blir det massa mys sen får det bli att krypa ner under täcket. Hoppas ni får en fin kväll så hörs vi.


Kommentarer
Postat av: custom research papers

Du kan inte lära en människa något. Du kan bara hjälpa honom räkna ut det själv.

2012-02-12 @ 20:55:16
URL: http://custom-paper-writing.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0