Gott nytt 2012

DATUM: 2012-01-01 | TID: 22:19:50 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu har jag fixat med en ny bloggdesign under ett par dagar.
Jag orkade inte börja från grunden nu när det är så mkt i skolan så laddade ner en design som Ida gjort och utefter den har jag ändrat till den stil och design som jag vill ha och jag blev riktigt nöjd!
Tog dock ett bra tag och det enda som strular är att det blev dubbelt upp under arkiv, någon som vet hur man får bort den??

I morgon åker vi hem till A-rum och utför några ärenden, men vi åker tillbaka på tisdagem.
Ska i morgon sätta fart att plugga igen då en tenta ska in på torsdag.
Så nu måste man sätta fart med den.

Idag har det snöat och vi gick ut och byggde en assnygg snögubbe och nu är den tyväer bortgången, den ramla och nu finns den inte mer :P haha!

Men hoppas ni haft en fin nyår, vi hade en mysig nyår med min mormor.
God fortsättning på er.

P.s Kommer lite bilder senare som jag lekt fram med kameran, lägger upp dom när ja kommer hem helt då jag ska ut på en runda på onsdag och låta kameran glöda. D.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0