Operation

DATUM: 2012-02-13 | TID: 16:41:41 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Läggs in och opereras nästa fredag. Äntligen!

Som sagt, ska opereras nästa fredag. Men det blev inte Linkping då dom inte kunde garantera den 3 mån garantin man har inom vården så har förflyttats till ett annat sjukhus.
Pratade med dom och jag ska komma in samma dag som operationen och jag opereras som nr 3 den dagen, så den sker väl runt em då antar jag. Sen sa dom de att mår jag tillräckligt bra så får jag kanske åka hem på kvällen men opereras jag på em så blir det nog sent att åka en bit hem så ska väl se om jag får stanna en natt i alla fall så att man kan vila upp sig lite samt se lite hur det utlöper sig efter då jag läckte blod sist.
Har fixat en Förebild som sen ska sättas ihop med en efterbild så ska ni få se skillnaden.
Jag säger själv bara en sak Wow, jag kan redan se skillnad i mitt huvud med tanke på stl som kommer att bli efter operationen.
Så ni får vänta på bilder så hoppas vi på att denna vecka rullar på fort så att detta blir gjort.
Det jag hoppas på är att jag kan få ta mina efterbesök på V-viks sjukhus så att ag slipper de lååååånga resorna för att ta bort stygn m.m. Sist hade jag ju 250 stygn tror jag det var så det är ju en hel del.

Hade fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0