Godkänd !

DATUM: 2012-02-04 | TID: 12:00:10 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer


Jag läste på FB att en klasskompis fått tillbax sin tenta och då kollade jag min mail och ag har också fått tillbaka den. Det var den sista tentan som jag skickade in nu den 27 dec och som kändes som att den skulle gå käpprätt åt skogen men vet ni vad?!! Jag är så förbannat jävla glad, för jag fick Godkänt.
Det enda jag skulle rätta till var ett namn som stod på fel plats men annars var allt okej ! :D
Yeah, nu fick jag mer kraft till att städa idag.

Hoppas ni får en fin dag så hörs vi ikväll, ikväll kommer det eventuellt upp en ny design som ni kommer att kunna köpa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0