Fredag och nu tar vi helg

DATUM: 2012-02-17 | TID: 18:51:21 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Dagen har varit bra och den tillbringade ag och min klass i vimmerby tillsammans med klassen i vimmerby. Vi hade uppföljning av våra Vfu period som vi haft. Det var riktigt intressant att lyssna på de andras veckor som de varit med om.

Nu har vi varit hemma ett tag och jag har under dagen ringt till sjukhuset där jag ska opereras för att kolla med pris på bh och skåp till värdesaker. 
Dom trodde dock inte att ja skulle få en bh utan kommer att gå med ett förband i 2 veckor och sen eventuellt få en bh på efterbesöket. 
Så det ska bli intressant, inte så skönt att gå utan bh om man säger så :P

Måndag-onsdag nästa vecka är jag ledig så kommer att ha hemmaplugg och lillan kommer att få gå kortare dagar på förskolan. Ska även ringa BVC/MVC på måndag p.g.a personliga skäl, lite nervös men det ska nog gå.

Men nu ska jag krama och pussa på min dotter som äntligen börjat lyssna på sin mamma idag ;)

Ha en fin kväll.

 
P.s Funderar på att göra 2 designer ikväll. Lite babydesigner. En i blå och en i rosa med massa söta figurer i som hör bebisar till. Tänkte sedan sälja dessa för 50:-/st D.s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0