BB

DATUM: 2012-02-14 | TID: 21:45:43 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
Nu har jag fixat allt inför söndag och skaffat säsongsabonnemang till säsongens BB som börar nu på söndag.
Fick ett kanonerbjudande och var ju tvungen att slå till =)
Så nu är det klart, så nu är det bara att vänta på säsongsstarten som börjar på söndag.

För övrigt skrev jag ett långt inlägg förut och datorn ville inte sammarbeta så åt helvete med de !
Köpte en alla hjärtans dag present till min älskling som hon nu sover med, och har pussat på henne massor idag när vi sätts.
Ska faktiskt krypa ner nu bredvid henne och mysa.
Förresten, snön den öser ner och det har väl kommit ca 1 dm nu tror jag, yeah! Kommer man fram till praktiken i morrn är jag ju glad.
Natti Natti


Kommentarer
Postat av: william

roligt med kanonerbjuadenade:DDD



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Lost in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-15 @ 18:54:13
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0