Bättre tider

DATUM: 2012-02-08 | TID: 16:10:15 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Står och väntar på bussen och tänkte fördriva tiden med ett snabbt inlägg :). Igår var tanken att jag skulle fixat en gratis design men somnade med Cornelia vid 19, vad händer?! :O Jag är trött, äter som en häst, springer på toa stup i kvarten och drömmer lustiga drömmar.. Jaja, sånt är väl livet.

Idag i alla fall så kom en lärare från universitetet för att kasta skit på mig.... Ne riktigt så illa var det inte. Hon kom för att kolla hur det går för mig på praktiken och jag skulle hålla i en aktivitet i hennes närvaro så jag målade med 2 barn. Det gick bra och hon var nöjd :)

Dagen har annars varit bra och lagom mkt barn. Vi har ju 2 inskolningar nu så jag håller mig lite i bakgrunden med dom andra barnen.

Så vardagen rullar på och jag lovar att jag mår toppen! :) Kan inte va gladare och jag älskar det som händer just nu!
Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0