Förskollärarprogrammet

DATUM: 2012-08-14 | TID: 19:42:02 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Jag säljer nu lite böcker som ingår i Förskollärarprogrammet på Linneuniversitetet, säkert på andra universitet med, men jag läser på Linné. Böckerna är i mycket fint skick, det finns inget skrivet eller kladd i dom. Jag säljer dem styckvis eller alla tillsammans för ett paketpris.

Dessa böcker ingår i kursen "Estetiska lärprocesser i förskolan, 7,5 hp":

*Tanke-Visa-Språk, musisk pedagogik med barn, Berit Uddén . Nypris: 178:-, Mitt pris: 100:-

*Barn skapar bilder i förskolan, Eva Änggård. Nypris:238:-, Mitt pris: 190:-

*Småbarns bild- & formskapande, Ann Granberg. Nypris: 227:-, Mitt pris: 200:- (Ej öppnad).

*Undervisa i pedagogiskt drama, Viveka Rasmusson & Bodil Erberth. Nypris: 284:-, Mitt pris: 200:-

*Barn i rörelse, Tora Grindberg & Greta Langlo Jagtöien. Nypris: 174:-, Mitt pris: 100:-

Småbarns sagostund, Ann Granberg. Nypris: 216:- Mitt pris: 200:- (Ej öppnad)

Totalt: 990:- Mitt paketpris: 790:-

Skicka ett PM om ni är intresserade.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0