Söndag

DATUM: 2012-04-15 | TID: 13:51:18 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Varför dåligt väder idag när vi inte städar? *Urk*
Jaja, lillan och jag var ute en sväng på förmiddagen och vi tog en sväng till ica och lillan fick ett nytt pussel med barbapappa på.
Sen var vi ute och busa massor. Hon är så söt mitt lilla hjärta, det var en katt som satt uppe i ett träd och hjärtat ser den.
Vad gör hon inte då?
JO hon sätter sig på huk sträcker fram händerna och säger: Kisse kom!
Hahaha jag har aldrig skrattat så mkt och gud vad det värmer i mitt hjärta. Söta unge, fan vad mamma älskar dig  !

Nu sover hjärtat och jag har fixat med lite småsaker på designen som ni kanske ser.
Ska strax väcka lillan så ska vi väl kanske gå ut om solen vill komma fram snart *burr*
Igår kunde man allt gå utan jacka ute *Sommar*
Men mer uppdatering kommer ikväll med bilder och jag har nu skaffat den där jävla appen som alla har, Instagram tror jag den hette.
Ska bara skaffa ett konto.

See ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0