Och där tar vi helg

DATUM: 2012-04-20 | TID: 10:01:30 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Eller, jag tog helg redan igår ;)
Nu har mitt hjärta lämnat mig här ensam för en helg hos sin mormor och morfar, usch vad jag kommer att sakna mitt hjärta.
Jag har inte haft barnvakt över en hel helg sen Nov 2011, hur ska jag nu kunna sova inatt?
Som alltid är mormor och morfar fyllda med överaskningar, dom ringde i morse och bad mig att packa ner hennes cykelhjälm *Hmmm*
Men hon får det toppen och hon älskar verkligen sin mormor och morfar så hon kommer nog inte att sakna sin mamma ;)

Jag själv ska i helgen begrava mig i mina skolböcker, läsa, läsa läsa. Fast funderar på att fokusera och bara läsa powerpointen i stället för att läsa i böckerna.
Dock är dom på datorn så funderar på att snabbt fixa mig och bege mig till skolan för att skriva ut alla så att jag har dem på papper, kan vara lite lättare tror jag.

Så nu vet ni vad jag gör i helgen, hoppas ni får en roligare helg och njuter av det fina väder vi har ;) *Svensk vår!* Yeaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0