Måndag och en ny vecka

DATUM: 2012-04-09 | TID: 13:55:07 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu är det måndag och det är den sista lediga dagen innan studierna startar igen. Visst jag är "ledig" från skolan i morgon men ska som sagt plugga till tentan som är den 27.
Så lillan ska till förskolan i morgon som vanligt och jag ska plugga hela dagen lång.
Idag blir det bara lugnt och vila eftersom att man ABSOLUT INTE FÅR SOVA här! *Idioti*
Har nyss sålt av med den sista barnvagnen så nu har jag bara 1 vagn kvar som jag använder och om ca 15 min kommer en kille som ska kolla på Cornelias andra bilstol som hon inte kan använda längre.
Men på ett sätt är jag sugen på en ny vagn och är jävligt sugen på denna:

   

(Klickbara bilder)

Den är så jävla snygg i modellen och jävligt smidig att köra.
Älskar den rosa/svarta men den oranga/svarta är riktigt grym i färgen med.

Jaja, lillan sover middag nu i alla fall och jag väntar på att han som ska kolla på stolen ska komma.
Sen blir det att nörda lite tv-spel och bara chilla.
Funderar även på att färga håret, men min älskade kusin svarar inte :P
Vill ha lite råd ang färg. Men är rätt sugen på att slänga in en nyans av rött i det jag har nu, men vi får väl se.
Men nu ska jag plocka undan lite här och ikväll kommer det nog en massuppdatering av helgen + massa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0