Långhelg ända fram till onsadg!

DATUM: 2012-04-05 | TID: 15:34:53 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Igår tog jag det långledigt och är nu ledig fram till onsdag, men är man pluggfri? Icke Icke, eller de kan man ju välja själv. Att sidda och läsa över 400 sidor veckan innan eller börja lite smått nu ;P Så jag har själv börjat nu med att läsa de 2 böckerna med enbart 60 sidors läsning i och får ta till de mer jobbiga böckerna nästa vecka.
Så idag har det pluggats lite, fixat med lillans nappar och om jag ska vara exakt så har hon nu 25 st som går att använda + 7 paket som är helt oöppnade som ligger och väntar på att få kokas en vacker dag ^^,
Är även sugen på att beställa hem 3 namnnappar så att jag har på förskolan så slipper nappar försvinna !

Idag är det ju den dagen alla små söta påskkärringar kommer... Jag tänker kasta ägg på barnen när dom kommer hit och ringer på *MOUHAHAHAHAHA* vad grym jag är ;)  Nerå det är så gulligt med alla små söta kärringar som kommer och ringer på men jag har inget godis hemma så dom får dock hoppa över min dörr detta år och återkomma nästa ;)
Jag har ju min alldeles egna söta och goa påskkärring här hemma som ska få leta efter sina ägg idag som är från mig så får hon vänta med det stora tills på lördag när morbror (gudfar) och gammelmormor är här.
Så ikväll ska mitt hjärta och jag bara mysa massor framför nikenyfiken (som förövrigt verkar blivit en favofilm).
Sen blir det nog massor av lek, jag liksom nästan snor leksakerna från barnen ;)

Men nu ska jag sätta fart att läsa klart de resterande sidorna i böckerna innan jag ska iväg och hämta hem mitt hjärta för att sedan gå och handla.

*När man pratar om trollen, det ringde på någon nu men *Mouhahaha* jag är för lat för att resa på mig*
GLAD PÅSK! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0