Dööööööör!

DATUM: 2012-04-20 | TID: 19:01:18 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Jag vill bara lägga mig ner och skrika, stoppa huvudet i sanden och spårlöst försvinna 1 vecka eller 2.
Jag verkligen fasar för denna tenta som kan köra upp nått hårt!
Har pluggat i 1 - 2 tim snart och har knappt fått in någon info o min F*tthjärna *Mmorr*
Har verkligen ingen motivation alls till detta, någon som vill läsa och gära tentan? Jag betalar bra ;)
Ger snart upp för ett par timmar och gör mig massa taco för helgen och myser ner mig framför en film. (Önskar du vore här)

Men blir på gott humör när jag får prata med mitt lilla hjärta: Mammmma! Sa hon i telefonen när jag ringde sen hade hon inte tid att prata mer. Hon har det toppen och hon leker för fullt med mormor och morfar.
Och som vanligt skämms hon bort ;)
Detta fick hon idag:



En ny fin cykel som hon nu kan cykla till förskolan med om vi inte tar vagnen.
Mitt älskade hjärta är värd allt <3
Hon är mitt allt ! Mamma älskar dig.

Men nae nu måste jag F*cking plugga till helvetens tentan !
Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0