Cornelias framsteg

DATUM: 2012-04-18 | TID: 18:22:54 | KATEGORI: Cornelias framsteg | 0 Kommentarer
Idag när jag kom och hämtade lillan på förskolan så fick hon massa beröm.
Så tänkte nu lägga upp en ny liten lista med småsaker som hon kan.

- Cykla och trampa själv samt styra + att hon kör runt på sina kamrater på cykeln. Hon cyklar även uppför.
- Går på 2 små hinkar med snören och tar sig framåt med balans.
- Lägger alla sina pussel samt de nya hon fått utan problem.
- Går till förskolan själv utan att jag behöver bära henne som jag fått göra förut.
- Räknar nu 1,2,3,4,8,10
- Hoppa jämfota och även på studsmatta.

Det var lite kort. Stolt blir man som mamma och att se henne utvecklas varje dag är så himla underbart !
Vissa saker hon gör är inte ens så vanligt bland alla 2 åringar och hon ligger lite före i utvecklingen och det är skönt att höra.
Hon måste vara lika smart som sin mamma ;) *blink*
Hon har ju en liten trehjuling nu till cykel men den börjar bli lite för liten och det är väl dags att köpa en ny.
Kan lite gärna köra en med 2 hjul och stödhjul från början och sen bara sänka sadeln.
Får väl bli till nästa sommar kanske då pengarna inte finns där just nu.

Hon är så duktig min älskade lilla flicka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0