Äntligen söndag

DATUM: 2012-04-22 | TID: 11:23:02 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
Idag är det äntligen söndag vilket betyder, mindre plugg och MIN DOTTER KOMMER HEM IDAG!
Gud vad jag saknat mitt hjärta, ska pussa på henne hela kvällen och hon sa få sota för att hon sagt Usch och blä mamma :P  Hahaha busunge !  Ska plugga några minuter till sedan bädda och fixa mig för att ev ta bussen in till V-vik där jag ska möta upp familjen och jag ska då köpa oss en grill att ha på utegården, mys!
Oj vad vi ska grilla i sommar vill jag lova !

Ikväll blir det en PW runt samhället med den nya vagnen sen blir det bara massa mys med hjärtat och den nya pippi jag fixat hem.
Kvällen är vår och telefonerna stängs av, för här är det mys på hög nivå som gäller.
I morgon blir det nog skola och sen hem för att plugga, det är vad min vecka består av: PLUGG!
För på fredag gäller det, tentamen !

Men hoppas ni får en fin söndag för jag ska njuta av att få hem mitt järta.


Edit: Jag slipper åka buss, jag ska få glida med broders nya bil då han och Macke kommer och hämta mig här hemma och kör mig sedan till västervik efter att matte hjälpt mig med att sätta upp utebelysningen på baksidan.
Men jag tackar för den snälla info, här går jag runt i bara underkläder och ringer mamma och frågar hur de blir med bussen. Har inte matte ringt dig? Så hade jag inte ringt matte så hade jag ståt här i underkläder när dom kommit för nu var dom i gamleby :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra när du skriver tentan :)

2012-04-22 @ 20:25:10
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0