Torsdag

DATUM: 2011-12-15 | TID: 13:51:33 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Det var en lugn början på dagen.
Vi gick till tandläkaren men gick därifrån utan resultat då lillfisen absolut inte ville öppna mun, men vi ska få komma tillbax nästa år och då sa han det att det brukar oftast gå bättre då =)

Lillan fick sedan gå till förskolan i ett par timmar och jag hem för att plugga. Jag satte mig med frulle framför VBÅ för att sedan ta tag i böckerna.
Ska komma på 4 olika frågor till 2 böcker som ska lyftas på måndag, svårt att komma på några bra frågor bara men det ska jag nog få ihop snart.

Ikväll får vi se vad som händer, blir väl säkert mys framför pippi som vanligt, tror inte det har gått en kväll nu utan pippi på tv,n. Men är det de lillan vill göra så får hon mer än gärna sitta och titta på Pippi, jag tänker inte förbjuda henne till något hon älskar.
Och pippi är faktiskt en bra film för barn =)

Just de, har ringt miljökontoret i V-vik ang lyhördheten och dom ska återkommer eventuellt nästa vecka.
Hon tyckte att vissa saker var väldigt lyhörda och vissa saker mindre, men hon skulle höra av sig till mig.
Det är som nu, jag sitter och lyssnar på radion på låg nivå i V-rummet MEN jag hör ändå grannens tvättmaskin när den centrifugerar.


Men nu åter till studierna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0