Tisdagskväll

DATUM: 2011-12-06 | TID: 22:13:26 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, nu har jag en ny blogg igen och det är en lång historia.
Men hoppas på att få ha denna kvar och att den inte försvinner som den andra gjorde igår.
Har varit ett par sköna lediga dagar, men har ändå fått plugga lite och i morgon är det dags för verkligheten igen.
Ska till min vfu och göra fältstudier mellan 8-16 men kommer nog gå redan vid 12 då jag bara ska observera en samling och den har som redan vid typ 10, så blir att åka hem efter för att plugga hela eftermiddagen.

Men åter till bloggen, ny design och ny blogg.
Bloggtiteln betyder Underbara på spanska och designen är jag riktigt nöjd med, det har tagit sin tid men titta vilket fint resultat jag fått fram.
Nu kommer det att bli mycket roligare att blogga, men ni läsare får ju faktiskt göra lite också genom att kommentera, det gör mycket och jag uppslattar alla fina och snälla kommentarer =)

Satt och tittade i kalendern och på lördag är det 2 veckor kvar till julafton och jag har en julklapp till som jag vill köpa till min fina tjej, jag vet att jag inte ska handla mer men eftersom både jag och mamma, pappa köpt allt till detta och det är bara denna sak som saknas så måste hon ju bara ha den och det är ju inte så dyrt, bara 169:- så får se nu när pengarna kommit.
Förra året blev hon ju riktigt bortskämd, tror vi satt i timmar och öppnade hennes julklappar och så mkt pengar jag lagt ut på leksaker har jag aldrig gjort förut, antar att det blir samma visa i år igen :P

Den 13e december är det luciatåg på förskolan, men får se om vi går då barnen kommer att vara ute. Kallt och jävligt, och lillan kan ju inte stå stilla och koncentrera sig ändå eftersom hon är i den åldern, men vi får se, beror på väder och vind och på lillans humör, eftersom hon sover kl 19 så brukar hon oftast vara grinig och putt runt 18 tiden när tåget kommer att vara. Sen den 21e är det julfest och då får både barn och föräldrar komma och det ska bli riktigt mysigt, lillan ska få ha sin julklänning jag köpte till henne nu (En bild på den kommer i morgon), men den är riktigt söt vill jag lova!

Men nu blir det sängen, kl ringer 5 i morgon.
Hoppas ni har en fin kväll så hörs vi i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0