Onsdagskväll

DATUM: 2011-12-07 | TID: 20:31:28 | KATEGORI: Vintern 2011/2012 | 0 Kommentarer
Nu är det mörkt ute och lillan sussar så sött i sängen.
Jag råkade somna ca 10 minuter men vaknade av mobilen och sitter nu i soffan framför bonden på tv4 men ska snart se nya irene huss, förresten såg twiligt och jag DÖÖÖR av längtan om inte del 2 kommer ute nu!

Lillan har blivit så kramgo och jag njuter av varje kram man får och ibland vill hon inte släppa taget.
Känns som det kommer att bli problem efter operationen då jag älskar att bara lyfta upp henne för att få en så underbart mysig och varm kram som bara hon kan ge, och hon gör så att sin mamma smällter vill jag lova.

I morgon är det en lång dag för henne då hon ska vara på förskolan 9-17 och jag ska vara hemma för att plugga på omtentan samt på den nya tentan, det är mkt nu men det tjänar jag på i längden =)
Och på fredag får jag helg redan vid 12 och då ska jag hämta cornelias julklapp som ja lagt undan.
Påtal om julklappar, stod och funderade när jag dammsög förut, vart fan ska vi ha hennes klappar som jag köpt, dom får ju inte plats, måste möblera om, haha!
Ne men längtar till jul, så himla mysigt och iår är hon ju större och vi får hoppas att hon inte blir rädd för tomten iår som förra året ;)

  

Förra årets julklappar ;)   Titta vad liten hon var

  

 Förra årets julklänning     Rädd  för tomten



Cornelis julklappar

Längtar mer efter julen när jag kollar på julbilderna från förra året.
Bara snön som saknas så lillan kan få ta fram sin pulka igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0