Måndag, en dag närmare!

DATUM: 2011-12-19 | TID: 22:39:02 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag var jag på sjukhuset, allt står rätt till och det var varkligen skönt =) *Klappar på den lilla magen* ^^,
Så gick därifrån med ett leénde =)

Blev sen en eftermiddag i skolan med seminarium för att diskutera våra frågor som vi kommit fram till, blev en sen dag för skruttan men i morgon är det sista dagen för sen har hon långledigt i 2 veckor =)
Och gud vad vi ska mysa, åker till mor och far på torsdag Em och kommer hem den 8 januari eller den 9e, beror på.

Idag har vi bara busat, myst och chillat framför en film och ni kan inte gissa vilken? ;)
Nu sover hjärtat sen 3 timmar tillbax och jag har pluggat hela kvällen, uppgiften är nu inskickad Igen! och jag ska snart hoppa i säng tror jag.
I morgon väntar en heldag i skolan samt julklappshandling till de personer jag glömt handla till.

Men nu ska jag spela en stund och sen dejta sängen. Hoppas ni får en fin kväll så hörs vi i morgon.


God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0