Kvällsningen!

DATUM: 2011-12-14 | TID: 18:43:14 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Mamma lämnade av mig vid willys idag så jag slapp ta bussen och det tackar jag för =)
Och i skolan var det en föreläsning, har ju varit intressantare föreläsningar om jag säger så, men skrev i alla fall 2 sidor ;)  haha!
Och nu är det helg för min del men i morgon ska vi till tandläkaren 7,40 innan lillan ska till förskolan och jag ska hem för att plugga på två uppgifter som ska in nu i morgon och den 19e sen är d et bara, eller bara och bara två examinationsuppgifter som ska in.

Lillan sitter och tittar på Pippi, själv satte jag mig här en stund.
Snart är det jul och om en vecka far vi iväg till mor och far över jul och nyår så får vi se när vi kommer hem.
Skulle behöva ta mig in till Norrköping en dag också = )
Den 6 januari är det ju dopfest i kyrkan där Cornelia döptes så den vill jag gärna gå på med lillan.

Ikväll när lillan somnat blir det chill framför tvn tror jag och ps om lusten faller sig på.
Sugen på att fixa om headern lite bara men ändå inte.
Men nu ska ja mysa lite med mitt hjärta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0