God fortsättning på er!

DATUM: 2011-12-26 | TID: 21:25:50 | KATEGORI: Vintern 2011/2012 | 0 Kommentarer
Julen har varit kanon och älsklingen är nöjd med alla sina julklappar.
Leker näst intill hela tiden med sin docka och dockvagn, mammas hjärta då <3
Igår var vi ute och testade den eldrivna 3hjulingen ute och lillan verkligen älskade den, hon sken upp som en sol när hon kunde köra den själv, hon var så duktig!

Idag har vi bara chillat, åkte ner till skärgården och tittat till husvagnen då det blåste som fan inatt. Kände hur sängen skakade av blåsten och mamma fick plocka upp massa skräp i morse som blåsten orsakat.
Och nu blåser det igen, men inte lika starkt som i natt.
Har lite bilder som togs idag som kommer upp lite senare, ska bara föra in dom på min dator först.

Nu på eftermiddagen var vi bort till mormor och åt middag, vad det blev är dock hemligt ;) Men rackarns vad gott det är !! *Mums!*
Och nu sover lillan sen två tim tillbax och jag har gått igenom min tenta som ska in i morgon och i morgon ska jag bara koppla in 3 st böcker till och sen är jag klar med den för att sedan kunna påbörja den andra som ska in den 5 januari.
Men tar lite ledig mellan varven, för veckan är fullspeckad. Onsdag ska vi till västervikssjukhus med lillan, på torsdag ska vi till IKEA och jag ska shoppa loss! sen är det nyår på lördagen och så ska mormor, jag och mitt hjärta mysa loss här hemma med renskav! 

Hoppas ni haft en trevlig jul!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0